Ц
Ц
A
A
A+
  • Південно-Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції - офіційний канал Youtube
  • Південно Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції - офіційна сторінка Facebook
  • Про Управління
    • Контакти
    • Нормативно-правові акти
    • Керівництво
    • Графік роботи
    • Конкурс на заміщення вакантних посад
    • Нормативно-правова база
    • Графік прийому громадян керівництвом управління
  • Структура
    • Структурні підрозділи
    • Підвідомчі органи та установи
  • Напрями діяльності
  • Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиціїЗахідне міжрегіональне управління Міністерства юстиції
  • Адміністративні послуги
  • Віртуальна громадська приймальня
  • Он-лайн чат з питань ДРАЦС
  • Головна
  • Напрями діяльності
  • Розгляд звернень та скарг у сфері державної реєстрації

Порядок адміністративного оскарження у сфері державної реєстрації

Порядок адміністративного оскарження у сфері державної реєстрації

ВИМОГИ ДО СКАРГ НА РІШЕННЯ, ДІЇ АБО БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРАТОРА, СУБ’ЄКТІВ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ

Скарга на рішення, дії або бездіяльність у сфері державної реєстрації прав подається у письмовій формі та має містити відомості про:
1) прізвище, ім’я, по батькові (найменування) скаржника;
2) місце проживання (місцезнаходження) скаржника;
3) номер телефону та/або адреса електронної пошти скаржника;
4) суть (реквізити) оскаржуваного рішення, дій або бездіяльності;
5) обставини, якими обґрунтовується порушення прав скаржника;
6) прохання (вимоги) скаржника;
7) дата складення скарги.
Якщо з дня прийняття оскаржуваного рішення, здійснення дії/бездіяльності спливло більше 2 місяців, а у випадку оскарження дії або бездіяльність територіальних органів Мін’юсту – більше 1 місяця, скарга має містити також відомості про дату, коли скаржник дізнався про порушення своїх прав.
Скарга на рішення, дії або бездіяльність у сфері державної реєстрації прав має бути підписана скаржником. Така скарга може бути подана в електронній формі за умови підписання її скаржником з використанням засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
До скарги на рішення, дії або бездіяльність у сфері державної реєстрації прав можуть бути додані документи (їх копії), що підтверджують порушення прав скаржника.
У випадку подання скарги представником скаржника, додається довіреність чи інший документ, що підтверджує його повноваження, або копія такого документа, засвідчена у встановленому порядку.

СТРОКИ ПОДАННЯ СКАРГ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ

Рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації прав можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України, його територіальних органів особою, права якої порушено, протягом 2 місяців з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення своїх прав, але не пізніше 1 року з дня прийняття відповідного рішення, здійснення дії або бездіяльності.
Рішення, дії або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України протягом 1 місяця з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення своїх прав, але не пізніше 6 місяців з дня прийняття відповідного рішення, здійснення дії або бездіяльності.
Строк для подання скарги, обчислюваний роками, закінчується у відповідні місяць і число останнього року такого строку.
Строк для подання скарги, обчислюваний місяцями, закінчується у відповідне число останнього місяця такого строку. Якщо закінчення строку для подання скарги, обчислюваного місяцями, припадає на місяць, що не має відповідного числа, такий строк закінчується в останній день цього місяця.
Якщо закінчення строку для подання скарги припадає на вихідний, святковий чи інший неробочий день, останнім днем такого строку є перший після вихідного, святкового чи іншого неробочого дня робочий день.
Строк для подання скарги не вважається пропущеним, якщо до його закінчення скаргу подано до установи зв’язку чи направлено іншими засобами зв’язку.

СУБ’ЄКТИ РОЗГЛЯДУ СКАРГ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ

Рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації прав, а також дії, пов’язані з автоматичною державною реєстрацією прав, можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України, його територіальних органів або до суду.
Територіальні органи Міністерства юстиції України розглядають скарги на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації (крім рішень про державну реєстрацію прав), які здійснюють діяльність у межах території, на якій діє відповідний територіальний орган.
Рішення, дії або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України або до суду.
Міністерство юстиції України розглядає:
1) скарги на рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав;
2) скарги на рішення, дії або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України;
3) повідомлення державного реєстратора про виявлений ним факт використання його ідентифікаторів доступу до Державного реєстру прав іншими особами.

Рішення, дії або бездіяльність Міністерства юстиції України можуть бути оскаржені до суду.
Під час розгляду скарги на рішення, дії або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України здійснюється також перевірка відповідності законодавству у сфері державної реєстрації прав рішень, дій або бездіяльності державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації прав, що оскаржувалися до відповідного територіального органу.

Контакти м.Івано-Франківськ

вул. Грюнвальдська, 11
Тел.:  (0342) 75-06-51
E-mail: info@if.minjust.gov.ua

Прес-центр

  • НОВИНИ
  • АНОНСИ
  • Відеогалерея
  • Фотогалерея
Веб дизайн Ужгород