Ц
Ц
A
A
A+
  • Південно-Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції - офіційний канал Youtube
  • Південно Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції - офіційна сторінка Facebook
  • Про Управління
    • Контакти
    • Нормативно-правові акти
    • Керівництво
    • Графік роботи
    • Конкурс на заміщення вакантних посад
    • Нормативно-правова база
    • Графік прийому громадян керівництвом управління
  • Структура
    • Структурні підрозділи
    • Підвідомчі органи та установи
  • Напрями діяльності
  • Головне територіальне управління юстиції у Закарпатській областіГоловне територіальне управління юстиції у Закарпатській області
  • Адміністративні послуги
  • Віртуальна громадська приймальня
  • Он-лайн чат з питань ДРАЦС
  • Головна
  • НОВИНИ

НОВИНИ

Про відновлення доступу до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Мін’юст, йшлося під час наради з представниками центрів надання адмінпослуг Тернопільської області

Деталі
Створено: 09 червня 2022

У Тернополі відбулася онлайн-нарада працівників Департаменту економічного розвитку і торгівлі Тернопільської обласної військової адміністрації, Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ), керівників та адміністраторів центрів надання адміністративних послуг Тернопільської області з питань відновлення доступу до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Мін’юст.

Постійне збільшення кількості державних реєстраторів, яким відновлено доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в свою чергу потребує налагодження прийому документів через центри надання адміністративних послуг. Для цього працівникам ЦНАП також необхідно відновити доступ до Єдиного державного реєстру. Про процедуру відновлення такого доступу учасників наради проінформував провідний спеціаліст відділу взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів Управління державної реєстрації Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ) Тарас Ліщина.

Під час наради також обговорили питання роботи технічного адміністратора Єдиного державного реєстру – Тернопільської регіональної філії державного підприємства «Національні інформаційні системи» – в частині відновлення доступу адміністраторів ЦНАП до зазначеного реєстру.

Крім того, опрацювали законодавчі зміни та їх практичне застосування у питаннях державної реєстрації бізнесу і речових прав на нерухоме майно, функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України, в умовах воєнного стану, зокрема постанову Кабінету Міністрів України від 6 березня 2022 року № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (із змінами та доповненнями), відповідно до якої державна реєстрація, крім державної реєстрації, що відповідно до законодавства здійснюється в автоматичному режимі, проводиться виключно: державними реєстраторами юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців, державними реєстраторами речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, що перебувають у трудових відносинах із суб’єктом державної реєстрації/суб’єктом державної реєстрації прав (далі - державні реєстратори), посадовими особами Міністерства юстиції, його територіальних органів (далі - посадові особи), включеними до затвердженого Міністерством юстиції переліку державних реєстраторів та посадових осіб, якими в умовах воєнного стану проводиться державна реєстрація (далі - перелік). Перелік може передбачати обмеження (умови) проведення включеними до нього державними реєстраторами, посадовими особами реєстраційних дій. До переліку включаються державні реєстратори юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, щодо яких Міністерством юстиції не приймалося рішень про анулювання, блокування на строк не менше двох місяців або не менше двох рішень про блокування на будь-який строк доступу до Єдиного державного реєстру, крім рішень, які скасовано (визнано протиправними або нечинними) рішенням суду, яке набрало законної сили. Посадові особи мають право проводити реєстраційні дії щодо фізичних осіб - підприємців, усіх видів юридичних осіб та громадських формувань, а також приймати рішення про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, якщо відповідні обмеження (умови) не передбачено переліком.

Відомості з Єдиного державного реєстру за зверненнями фізичних та юридичних осіб надаються виключно державними реєстраторами, посадовими особами, включеними до переліку, а також адміністраторами центрів надання адміністративних послуг суб’єктів державної реєстрації, державні реєстратори яких включені до переліку. Інформація з Державного реєстру прав за зверненнями фізичних та юридичних осіб надається виключно державними реєстраторами, посадовими особами, які отримали доступ до цього Реєстру для проведення державної реєстрації. Доступ до Єдиного державного реєстру для надання відомостей з нього надається таким адміністраторам центрів надання адміністративних послуг, за зверненнями відповідних органів місцевого самоврядування, до технічного адміністратора цього Реєстру у порядку, визначеному законодавством.

Документи для державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за результатом проведеної реєстрації у випадках, визначених законом, надсилаються суб’єкту державної реєстрації, уповноваженому зберігати реєстраційні справи відповідно до закону, протягом двох місяців з дня припинення або скасування воєнного стану. Державні реєстратори, посадові особи, що проводили державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, фізичну особу - підприємця чи громадського формування у зв’язку із зміною їх місцезнаходження, що має наслідком пересилання реєстраційної справи, у день проведення такої реєстрації за допомогою програмного забезпечення Єдиного державного реєстру одночасно знімають її з обліку у попереднього суб’єкта державної реєстрації, що забезпечує зберігання реєстраційних справ, та беруть її на облік у відповідного нового суб’єкта.

Зазначені обмеження діють під час воєнного стану та протягом одного місяця з дня його припинення або скасування.

Контакти м.Івано-Франківськ

вул. Грюнвальдська, 11
Тел.:  (0342) 75-06-51
E-mail: info@if.minjust.gov.ua

Контакти м.Ужгород

м. Ужгород, пл. Народна, 4
Тел.:  (0312) 63-03-54
Тел.:  (0312) 61-30-27
E-mail: info@zk.minjust.gov.ua

Контакти м.Тернопіль

вул. Грушевського, 8
Тел.:  (0352) 52-22-92
E-mail: info@te.minjust.gov.ua

Контакти м.Чернівці

вул. Грушевського, 1
Тел.:  (0372) 55-27-60
E-mail: info@cv.minjust.gov.ua

Прес-центр

  • НОВИНИ
  • АНОНСИ
  • Відеогалерея
  • Фотогалерея
Веб дизайн Ужгород