Підтримуйте інших, щоб їм було комфортно поруч з вами. Ваш тон і навіть постава, манера спілкування впливають на те, як люди бачать вас і що відчувають – чи довіряють вам, чи виконують ваші поради, чи поводяться спокійно, чи відкриті до підтримки.
Навіть з людьми, які проявляють агресію, можна спілкуватися більш ефективно (та потенційно зменшити емоційну напругу), якщо звертатися до них ввічливо.
Що варто робити, а чого – уникати?
• Тримайте відкриту, розслаблену поставу: не схрещуйте руки на грудях, не стійте далеко від людини.
• Підтримуйте зоровий контакт, однак не дивіться на людину занадто довго та пильно.
• Не відволікайтеся на телефон.
• Чітко представляйтеся.
• Підтримуйте спокійний та м’який тон голосу, розмовляйте не надто голосно та швидко.
• Переконайтесь, що співрозмовник почувається комфортно, спілкуючись з вами.
• Уважно слухайте людину – це чи не найважливіша підтримка під час комунікації. Детальніше про це пишемо тут.
🔷На основі посібника «Базові навички турботи про себе та інших»