Сьогодні начальник відділу державної реєстрації громадських формувань у Волинській області Алла Мазур за допомогою Zoom-зв’язку провела робочу зустріч з державним реєстратором Відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Маневицької селищної ради Галиною Ковердюк, яка визначена уповноваженою особою селищної ради щодо прийому та видачі документів у сфері державної реєстрації громадських формувань.
Під час якої обговорили особливості прийому та видачі документів для державної реєстрації громадських формувань та статутів територіальних громад через фронт - офіси.
Фахівець юстиції проінформувала державного реєстратора про зміни у чинному законодавстві у сфері державної реєстрації, надала роз’яснення щодо особливостей оформлення документів, що подаються громадськими об’єднаннями для проведення державної реєстрації.
Звернула увагу на те, що наказом Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції від 04.10.2024 № 656/4 «Про затвердження інформаційних, технологічних карток адміністративних послуг у сфері державної реєстрації статутів територіальних громад та громадських формувань у Волинській області» затверджено інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг у сфері державної реєстрації статутів територіальних громад та громадських формувань.
З метою належної організації надання адміністративних послуг у даній сфері вищевказані картки надіслані для відому та використання в роботі центрам надання адміністративних послуг Волинської області як фронт-офісам в частині прийому та видачі документів під час державної реєстрації громадських формувань, статутів територіальних громад. Також наголошено, що вищевказані інформаційні та технологічні картки розміщено на офіційному вебсайті Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції.
НОВИНИ
На Волині триває співпраця з центрами надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації громадських формувань
- Деталі